Vänner.

Usch vad jag saknar endel personer. Nicole är den jag pratat med på msn som mest under lovet. Sofia har jag snackat med några gånger. Sandra har jag inte hört mycket ifrån, pratade med henne typ en gång i onsdags tror jag. Jag undrar hur det blir efter studenten. Som Robin sa idag, man säger att man ska höras av och man ska snacka på msn och träffas och skit, men det blir oftast inte så. Jag undrar verkligen hur det kommer att bli. För om exakt 2 månader står vi  ute i solen i våra vita mössor och skriker oss hesa. Vad fan kommer hända?

Redan nu känner jag att jag har inte en så bra kontakt med mina vänner som jag skulle vilja ha. Kan dock bero på att jag är väldigt bekräftelse beroende och skit, men ändå. Känns inte som om att jag får samma "respons" tillbaka. Men ja, sånt är livet. Och den jävel som säger att det är skönt att ta studenten och börja jobba smäller jag fan till på käften. För jag kommer sakna gymnasietiden så otroligt mycket så det är inte sant. Och det känns redan nu som om att mina vänner kommer att glida ifrån mig hur enkelt som helst... Jag vill inte det här.

Kommentera
Postat av: Eliyana

Sry att jag varit så frånvarande. har knappt suttit vid datorn alls på lovet känns det som.

Saknar dig med!

2009-04-12 @ 00:45:04
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: Nicole

Usch och fy jag vet, det är rätt så osäkert hur det blir :/

2009-04-12 @ 09:37:31
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Du är inte ensam om att inte vilja sluta gymnasiet, tro mig. Jag är livrädd! usch. Vi ses i skolan någon dag hoppas jag :)

2009-04-14 @ 09:48:48

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0