Before the worst.

Har inte orkat starta min dator förens nu, men nu behövde jag verkligen göra det för jag skulle föra över några låtar från datorn till mobilen. Det har varit rätt skönt att inte ha min dator igång. Har kanske kollat sidorna en gång varannan dag på den andra datorn dock, men ändå...

Har jobbat för det mesta och i tisdags väcktes jag kvart i 8 av mamma som sa "du måste upp och jobba nu"! För det hade blivit något strul så jag var tvungen att hoppa in för Nicole och Nicole fick ta göta istället för mamma för hon var då tvungen att laga mat på ett dagis :S... Värsta magvärken hade jag och det var inte så lyckat. Mindre lyckat var väl också att vi skulle till ett ställe dit jag sagt att jag ALDRIG med vill städa. Härlig "ledig" dag för mig det där!

Sen har jag jobbat ons-tor och idag var jag barnvakt åt chefen. Klockan 7 kom jag och så lekte jag med Albert och vi hann med en massa olika lekar tills det var dags att äta, sen hämtade vi Oskar klockan 1 och vid halv 4 kom Kristina hem. Tjänade 400kr så det var inte så illa.

Sen kom mamma och hämtade mig och så åkte vi till Fornåsa och lämnade min skruffskruffen på hunddagis. Vi åker ju till Göteborg vid 6 imornbitti och kommer hem på söndag runt halv 6 på kvällen skulle jag tro. Så min sötvovve ska vara på dagis tills dess, han kommer nog ha det bra!

Ne, nu är jag trött och hungrig och ska svara på Nicoles sms :P. PUSS!

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0