I'm sure you've heard it all before.

Imorse kände jag mig lite snorig, men det var bara att klä på sig, käka frukost, svälja en ibumetin och sen iväg och städa. Kände även när jag började städa att jag hade ont i huvudet, sådär ont i huvudet som man får när man håller på att bli sjuk... Albert var ju lite snorig sådär när jag var barnvakt så jag hoppas att jag inte blir förkyld och får feber.
En bra grej var att jag slapp städa själv idag på det sista stället, för mamma och jag var supersnabba och blev klara runt 40minuter tidigare! REKORD!

Sen gick jag hem, vilade lite och var sur över att jag var så dum så att jag glömde fylla i mitt mobilnummer när jag beställde mitt Wii. För hade jag fyllt i det så hade jag fått ett sms-avi idag och hade då kunnat hämta ut det. Men istället får jag vänta tills imorn eftermiddag när jag kommer hem efter två hemmastäd och en flyttstäd. Jag är nog  trött då, men jag ska ta mig tusan skutta iväg till Ica och hämta ut det direkt! Usch vad glad jag kommer vara! Så jag kommer väl varva eftermiddagen och kvällen med Wii och gitarrspel!

Jag har faktiskt spelat en MASSA gitarr och mina fingrar gör ont. Men det är det värt bara för att min gitarr är sååååå snygg, är sååååå grym och låter sååååå bra!!!! <3

Ne, nu ska jag snart kolla på True Blood hade jag tänkt, hoppas att serien lever upp till sina förväntningar!

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0