My head speaks a language I don't understand.

Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde igår.. Jag läste Eclipse, diskade och lagade mat...

Idag åkte vi till Nils och Kina vid 1. Kina bjöd oss på pizza, rasmus och jag delade. Sen spelade vi lite kort och efter en stund blev det kräftor. Jag brukar inte vilja äta kräftor eftersom att jag hatar att jag inte kan få bort kräftlukten från händerna. Men idag så åt jag glatt en massa kräftor, det var ju så länge sen. Dock är det godare med sådana som man kokar själv än de som är frysta och köpta på Ica eller Östenssons. Sen spelade vi lite mer kort och jag jag vann när vi spelade Chicago, så jag tjänade 30kr på det ;).

Sen så åkte jag, robin och rasmus hem. Mamma skulle vara kvar för hon och Kina skulle ner till hamnen vid 10 eftersom att min farbor och hans gamla band ,som inkluderar andra personer vi/de känner, skulle spela. Men innan vi åkte hem så åkte vi in i stan och hyrde två filmer, det blev Kenny Begins och Changeling. Vi kollade på Kenny filmen förut, det var sådär. Jag trodde att den skulle vara bättre, själva tv-serien är mycket bättre än filmen! Och Changeling filmen ska jag nog se imorgon.

Imorn kommer även Anna hit (hon jobbar på rammakaren). Hon tar nog med sig båda eller en av sina söner och sin mamma. För vi ska bjuda på mat och så. Det blir nog trevligt, jag saknar henne lite faktiskt. Det var ju henne jag jobbade med i början och nu har hon varit borta i 2-3 veckor, först var det p.g.a sjukdom och nu är det p.g.a semester. Träffade henne två gånger nere på affären i veckan, men ändå.


Jag har så fantastiskt jävla ont i munnen! På tandköttet precis bakom min tand längst bak i munnen på min vänstra sida. Mamma tror att det är en visdomstand som är på väg. Men det känns som om att det inte skulle få plats en tand där! Det är så litet utrymme tycker jag. Och det gör såååååå ont i tandköttet och i tanden som sitter framför där. Jag kan inte tugga på den sidan, det gör lite ont att tugga överhuvudtaget. Och smärtan har börjat sätta sig i käken och ena sidan av tungan. Usch, jag vill att det ska gå över nu!!!

Ne, nu ska jag sova... Är jäkligt trött!


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0