I'm gonna burn it down.

Jag är trött, har jobbat från 8 till 2 idag. Först var jag & Kristina i Linköping och städade ett jättestort hus på Teatergatan, det var segstädat och jobbigt! De hade tre våningar och vi städade bara på två, jag fick städa 4 badrum och sedan damma, dammsuga och moppa en våning. Det stället var ett "aldrig mer" ställe.

Sen åkte vi någonstans efter Fornåsa i Skänningeområdet och skulle storstäda ett hus, då hade vi med oss mamma och Markus. Han ville ha fönster och golv och badrummet gjort. Det verkar inte vara så mycket men usch vad smutsigt det var!! När mamma lyfte på mattorna var det nästan helt grått under på grund av allt grus som samlat sig där. Uuuuuuuuusch! Han måste ju gå med skor inomhus, annars har jag ingen aning om hur fan han fått in all smuts och grus :S.. Jag gjorde först och främst badrummet. Sen så dammsög och moppade jag och mamma. Vi blev klara tillslut, pust och stön!

Sen när vi kom till affären så låg det en lapp där som sade att Robin var sjuk.. Och han ska vara i Tjällmo kyrka imorn. Men ne, jag som är halvledig måste såklart hoppa in istället.. Så först måste jag åka med Kristina till Gästis i Tjällmo kl 8 och sen storstäda i kyrkan till (förhoppningsvis) 12, sen åka hem, äta, byta om och sen iväg och hämta Kristinas ungar på dagis/fritids kl 3 och sedan underhålla dem tills Kristina kommer runt 5. Och hennes ungar är inte den lugna typen, utan de är överallt och ingenstans. Uj vad jag längtar tills imorn... skjut mig!!


Mamma tänker säkert dra med mig på onsdag, men jag vill inte för jag börjar få mensvärk så då är jag glad för den lilla ledighet jag får.. För jag ska inte jobba förens på Fredag med Tone så.. 

Trött är jag och jag orkar inte ens spela Wii, eller gitarr och knappt läsa (för då somnar jag).. Jag ska lätt köpa pizza sen, bara för att jag kan.. 


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0