It's a call I'll never get.

Var ett tag sen... Min dator stängde av sig i Torsdags eftermiddag och jag har inte haft någon lust att starta den igen..

Har inte gjort speciellt mycket de senaste dagarna. Igår var det personalfest och möte. Nicole skruff kom till mig halv 4 och så åkte hon med oss ner till Kristina vid 4. Hon gick igenom det nya pärmsystemet och lite sånt. Sen var Nicole tvungen att gå och inte långt efter så gick Sandra också.
Sen dukades det fram dricka och salta pinnar osv. Sen pratades det och sen blev det grillat och två olika potatissallader osv. Mums mums, Robin var knäpp och tog mat 4 gånger! Sen blev alla fullare och fullare och det hoppades på studsmattor och dansades till hög musik. Det var rätt trevligt ändå. Vi gick hem vid kvart över 1, det tog ett tag för mamma var inte särskilt snabb av sig. Så vi var hemma runt tio i 2. Då skulle SIxten ut och kissa och sen gick jag och lade mig.

Vaknade vid 10 och gick upp, väckte Robin också, mamma var redan vaken. Sen satt vi och kollade på tv, jag gick ut med Sixten och sen så tog vi 12.50 bussen till Tjällmo. Där slappades det framför tv:n för min del. Jag mår hur bra som helst idag i alla fall, Robin var tydligen bakis :P hah. Mes är han!
Jag följde med pappa när han skjutsade farfar till sjukhuset vid halv 5. Han ska operera bort gallsten imornbitti så han skulle vara där 18.00 idag. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här och tråkar, ska väl lira lite gitarr tror jag. Skulle åkt hem till mamma ikväll vid 7, men jag var ju faktiskt hos henne igår och så jobbar pappa & åsa dag imorn och då ska jag ta hand om Mozart när de är borta. Myyyyys! Så åker jag hem imornkväll istället.

Ne, nu orkar jag inte sitta här längre.


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0