When a heart breaks it don't breakeven.

Har jobbat och grejat och ja... Beställde 5 böcker i A House Of Night serien, den 6:e boken har ju inte kommit ut ännu. Och så beställde jag en Quick Silver tröja för halva priset. Och båda de beställningarna kom idag, jag är lycklig! Mindre lycklig är jag över att min gitarr KANSKE kommer på måndag. SUG! Pappa frågade till och med han som beställde den åt mig i affären om han skulle hinna få hem den tills lördagen den 22, då sa han jaaa! Men näää tydligen inte, så dåligt att han sa att han kunde fixa det då!!

Imorn ska jag jobba, blir tre ställen imorn, och sen duscha lite snabbt, ta en runda med Sixten, packa och sen kommer pappa och åsa och hämtar mig och rasmus vid tjugo över 3. Vill komma tidigare till pappa för jag måste åka hem tidigare på söndag, för jag ska vara barnvakt från halv 6 till säkert 8 halv 9.
Och så frågade Kristina mig idag om jag kunde hämta hennes ungar på dagis respektive fritids på måndag klockan 3 och underhålla dem tills hon kommer hem vid 5 någon gång... vad säger man? Jomenvisst!
Måndag är den enda dag nästa vecka då jag är ledig, då jag kan slappa hela dagen och läsa och bara ha det skönt.. men neee! Måste hämta hennes ungar såklart. Hon sa även att jag ska vara med dom en gång i veckan hädanefter... Ajja.

Nu måste jag sova, ska upp vid 6!

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0