You tell me that you need me.

Hade en flyttstäd idag, och den tog bara 3,5 timme så jag var hemma redan tio i 12. Härligt!

När jag kom hem sms:ade jag mamma och frågade om inte hon kunde ringa till MB och kolla om min gitarr kommit. Och tio minuter senare fick jag ett sms. Jag trodde ju att det var mamma som svarade, men det var från MB! Min gitarr hade kommit och jag skrek "yes!" i flera minuter och ringde mamma och sa att den hade kommit och frågade när vi skulle åka. Heh, så runt tio över 1 åkte vi mot Linköping för att hämta min underbart fina gitarr! De kollade den så att den inte hade några skador vilket var bra, ifall att liksom. Och så köpte ett axelband och så skulle jag köpa 5 plektrum, men de fick jag gratis :D! AWESOME!

Sen åkte vi hem och jag var underbart lycklig och ville plocka upp den och spela och stämma och pilla. Och när vi kom hem så var det precis det jag gjorde. När Rasmus kom hem stog jag i vardagsrummet och han såg först inte att jag hade den, men sen blev hans ögon stora som tefat och sa "Har du fått den?!?!". Heh.

Ett till plus med den här dagen var att jag fick ett e-mail där det stod att mitt Wii hade skickats! Men kom på att jag glömt fylla i mobilnummer så att jag får sms-avi. Så jag fyllde i det i efterhand, men tror inte att jag får det via sms ändå tyvärr. Så då kommer det på Torsdag istället för imorn... Mene, huvudsaken är ju att det kommer överhuvudtaget!  Lycklig! :D

Är mindre lycklig över jobb på tor och fre, på tor har jag ju två hemmastäd + att jag ska till en flyttstäd direkt efter.. Lite mycket att stå i sådär. Och på fredag har jag tre hemmastäd med Kristina! Gaaah! Får väl se hur det går.

Hade tänkt att jag struntar i So You Think You Can Dance ikväll för jag ville lägga mig tidigt, kan ju se reprisen på sön... Mene, fick ett ryck och städade en massa papper och satte in i pärmar och grejer.. Och det tog nästan 1,5 timme, så det blev inte mycket tidigare det här.. Visserligen slutar SYTYCD om 20 minuter så, lite extra tid har jag... Men det beror väl på när jag lyckas somna...

Idag är jag lycklig i alla fall. Och min Sixtenskruff ligger här lite halvt i mitt knä och sover :D myyys! Ne, nu ska jag med försöka sova.

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0