I've got a lot to say to you.

Jaaaa... Mamma och jag åkte mot Stockholm runt tjugo över 1. Efter en liten felkörning i Stockholm (som tog ungefär 45 minuter) så kom vi slutligen fram. Det var rätt mycket folk redan då, klockan halv 5! Det var några som berättade att folk hade tältat utanför och shit. Well, mamma och jag gick och käkade på Max som låg en bra bit bort. Och när vi kom tillbaka var det skiiiitmycket folk! Det gick runt husknuten och uppför hela gatan, så det var bara för oss att ställa oss i kö. Vi tyckte att det var mycket folk i vår kö och så såg vi sen att det fanns en kö till som var ungefär lika lång. Men i alla fall, vi kom in runt 8.

Sen var det bara att lyssna på förband och vänta. Ett av förbanden var faktiskt skitbra (sitter och lyssnar på dom nu). Slänger in en video med dom sen. Vid kvar över 10 släcktes det ner och Josh kom in på scenen och började spela, sen kom Hayley ut och började sjunga och sen kom Jeremy, Taylor och Zac. Sen körde dom bara på!! Hayley är jäkligt skön på scenen, hoppar verkligen runt och headbangar under låtarna och snackar med publiken mellan låtarna osv. AWESOME! Mest liv i publiken blev det nog när de spelade Decode, Misery Buisness och Brick By Boring Brick. Jag älskade varenda minut :). Vid 11 gick de ut och scenen släcktes ner, alla ropade och klappade och efter en stund kom de upp igen och Hayley sa typ lite skämtsamt "vi trodde det var slut men så hörde vi någonting och tänkte att vi kunde spela lite till, om det är okej". Så de körde ett par låtar till.

Runt halv 12 så var det slut och mamma och jag åkte hem, fick en demo när vi kom ut av några som hette Hellow, demon var ändå rätt hyffsad. Vi kom hem runt 2 och då var det bara att gå och lägga sig.



Sen på tisdagen gjorde jag i princip ingenting, eller jag dammsög mitt rum och så åkte jag och mamma till Linköping så att jag kunde köpa hennes julklapp på Jula. Idag var vi också inne i stan, men denna gång i Motala. VI bytte in vårat Playstation och 6 spel + 200kr mot ett X-box 360. Och då fick man med Beatles Rock Band och en trådlös Mic. Sen köpte vi till Assasins Creed 2.

Jag har även varit barnvakt. Det var säkert 3 veckor sen sist och det märktes att de tyckte att det var roligt att jag kom och hämtade dom, de var lite smått galna. Kristina sa när hon kom hem att "det märks att de har saknat dig" :P.
Men nu är jag trött och imorn ska jag faktiskt jobba. Skulle börjat 8 men börjar tydligen 11 istället, skönt på ett sätt men konstigt. För det brukar jämt vara Korskrog, Enbacken, Beckasin och sen det nya stället och då är vi klara runt halv 3. Så jag undrar hur det blir imorn om Anna tar något ställe själv eller vad som händer, jag har iiiiiiiiiiiiiiiiingen aning....
Jobbar på fredag med, först med Anna i 2tim sen själv på ett ställe (där jag aldrig varit förr som säkert har 3 timmar) och sen hämtar mamma och Kristina upp mig och så åker vi till ett ställe till.

Ajja, nu blir det One Tree Hill och Ben & Jerry's glass som jag har kvar. Orkar inte kolla på So You Think You Can Dance ikväll..

NightyNight!




You Me At Six - If I Were In You Shoes
(deras nya platta släpps i Sverige runt 10 Januari 2010, den första plattan finns att ladda ner)



Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0