I'm dreaming of a white christmas.

Dagarna går väldigt fort. Redan över en vecka sen vi var i Sthlm, känns absolut inte som det...
Idag har jag dammsugit lägenheten, jag är duktig jag veeeet... Och så har jag läst bok.

Hum, resten av veckan är det inte så mycket. Ska vara barnvakt imorgon, that's it. Nästa vecka kanske det blir något. Jag ska förresten till tandläkaren nästa vecka. UUUSCH! Hatar verkligen att gå till tandläkaren... På tal om hatar så hade jag en dröm om en massa ormar för någon dag sen, sååå nu hatar jag ormar!! Och fiskmåsar, men de har jag alltid hatat.

Jag vill åka och handla julklappar. Förhoppningsvis blir det på torsdag.. Jag har ju inte alls många kvar och jag vill gärna ha allt klart så att man slipper åka sista veckan... I övrigt så vet jag inte alls vad jag önskar mig i julklapp. Jag vill såklart, som alla andra musik/data "nördar", ha en MacBook. Den ultimata datorn för någon som.....just precis, MIG! Hade jag vetat att jag haft fast jobb och fast lön så hade jag lääääääättt köpt en på avbetalning. Men, jag har ju inte det så.. tack gud för den!.. Kan jag inte få något här i livet??...

Har inte mycket mer att skriva. Jag har faktiskt varit vaken sen tjugo över 8 imorse, trots att jag inte jobbat. Rekord! Men det är en annan historia.

Dags att lägga sig i sängen och läsa nu, får se hur länge jag orkar (jag går på överskottsenergi för tillfället! därav detta kanske konstiga inlägg)

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0