Let it snow, let it snow, let it snow!

Aj... Var hos tandläkaren idag, på kontroll. Men det visade sig att jag hade två hål och tandsten. Och hon sa att hon hade tid att laga ett hål och ta bort tandstenen om jag ville. Och ja, jag ville bara ha det överstökat så de fixade det. Och det var inte skönt alls!! Och jag ska tillbaka den 19:e Januari igen och laga det andra hålet.. Och som tur är slipper jag att betala, tack tack! Men jag hatar att gå till tandläkaren, och nu har jag ont i munnen. BLÄ!


I övrigt så har det inte hänt speciellt mycket. Jag var barnvakt igår och vi var ute och åkte pulka och julpysslade. Jag skulle inte ha jobbat imorgon för det blev inställt, men Kristina ringde förut och hade fått in en annan grej och frågade om jag hade hunnit planera något. Det har jag ju inte, så jag ska jobba imorn. Men jag ska jobba med Tone så det blir nog skojj ändå!


Hum, inte långt kvar till julafton nu. Julafton är mysig, med mat, julgran och Kalle Anka. Jag har inte önskat mig något speciellt av mamma. För jag vet att hon inte har så mycket pengar så, hon får väl hitta något fint som hon har råd med och ja... det blir nog bra.
Vi åker inte till pappa på fredagen heller, som vi skulle ha gjort.. För de är bortbjudna så vi kommer på lördagen och åker hem på söndagen. Pappa sa att vi kunde stanna tills måndagen, men mamma fyller ju på söndagen och jag vet inte om jag ska jobba på måndagen så... ja.


I övrigt så är det jäääääääkligt kallt ute, och här i lägenheten också för elementen värmer inte så jättemycket kan jag tycka... Men snö har vi och vi får väl hoppas att den stannar tills efter julhelgen i alla fall.


Ajja, nu ska jag kolla vidare på One Tree Hill, har bara 3 avsnitt kvar av 4:e säsongen. Adiooos! 

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0