4 dagar.


Shit! Nu börjar det närma sig, bara 4 dagar kvar. Fick hosta igår med, såå typiskt att jag får det nu. Hoppas att den går över tills det är dags, Rasmus & Robin är ju lite små förkylda och hostar lite.. Inte bra, bara det inte blir värre. Mamma ska till apoteket imorn och köpa halstabletter å shit, ska säga att hon ska fixa något mot hostan också. Det löser sig. Är lite spänd och nervös över att det snart är dags, känns helt overkligt att jag ska åka till Egypten. Men det kommer bli roligt och otroligt skönt! Pappa hade redan börjat packa lite smått, måste jag med göra känner jag.

Nyårsafton var ingen höjdare, visst det blir ett nytt år men tror inte direkt att något förändras. Varför firar man skiten egentligen? Visst almanackan tar slut och börjar på Januari igen och det har gått ännu ett år, men det nästkommande året kommer vara ungefär som året innan. Det är väl inget att fira? Ännu ett nytt år med samma gamla rutiner och samma grejer som man måste gå igenom igen, roligt.


Kommentera
Postat av: Linda

nu har jag en frågestund i bloggen, titta gärna in och ställ en fråga eller bara lämna en kommentar! svarar på allt. :) kram

2009-01-03 @ 19:49:57
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0