Snart så!



Ja, då var resväskan packad och klar, och passet är i säkert förvar hemma hos pappa. Imorn gäller det. Synd bara att min hosta inte riktigt har gått över och att jag börjar bli snorig och få huvudvärk till och från. Men då är det ju bra att man har nässpray och ibumetin väl till hands. Ingenting kan stoppa mig från att åka iväg och ha en skön semester. Är lite nervös inför imorn dock, men det kommer bli så grymt härligt!!

Får se om jag hittar någon födelsedagspresent till Nicole i Egypten. Jag läste att de ska ha endel märkesgrejer, och det ska vara rätt så billigt. Och man är tydligen otrevlig om man inte prutar. Man kan få ner grejen till halva priset eller till och med mindre om man prutar. Men något hoppas jag att jag hittar.

Det här är det sista jag skriver innan jag åker imorn bitti. Är möjligen inne på msn en stund ikväll efter klockan 6, är 50% säker på det. Men alla får ha det bra och ta väl hand om sig själva. Syns när jag kommer tillbaka (om inte planet blir kapat och störtar så att vi alla dör förstås. Men i sånna fall, Sandra & Nicole jag älskar er ;) <3).

Vi hörs!


Kommentera
Postat av: Nicole

Ey du, du kommer inte att störta !

Saknar dig !

Ha det så jättekul !

Puss älskar dig <33

2009-01-05 @ 13:59:43
URL: http://aelma.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0