Blaaah!

Hade så grymt ont i magen idag men tog mig till skolan ändå. Vi skulle ju ha ensemble så kände mig tvingad till att komma. Vi spelade igenom alla våra låtar i den ordningen vi ska ha dom å så. Sen slutade vi lite tidigare och käkade och sen gick vi till nutida konsten. Vi kollade på en hyffsad film idag faktiskt, om beatles, rolling stones osv osv. Mycket bättre än de andra filmerna som vi har sett, hade dock velat jobba med min redovisning....

Efter det slutade vi, då var klockan kvart över 12. Och Sofia och jag gick och satte oss vid datorerna för att skriva klart "manuset". Vi blev klara, har bara en grej kvar som vi måste kolla men det går superduper snabbt så.. Duktiga är vi! Frida och jag måste bara göra affischen nu, sen är jag klar med mina uppgifter :P.

Orkar inte skriva mer nu, har förbannat ont i magen och ska kolla på tv. Imorn har jag bara en lektion, fun fun...

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0