Blaah!

Har inte direkt gjort något roligt idag.. Har kollat på film, spelat gitarr, varit i Linköping med mamma och handlad mat... Jaa, that's about it. Joo jag har bakat sockerkaka med Rasmus idag. Hade egentligen ingen lust men han ville så gärna baka en sockerkaka och jag ville inte att han skulle bränna ner hela lägenheten, så jag hjälpte honom...

Jag har ingen lust med någonting. Sitter bara och funderar och är allmänt tråkig...
Jag är i behov av pengar känner jag. Jag kommer inte alls ha mycket pengar till att göra något. Frida, Lucas och Ted sa ju att de ville till krogen när vi var i Stockholm, klart man vill hänga på. Sofia skulle nog också med.. Men jag kommer ju inte ha pengar till att göra något knappt.. Känns lite surt. Jag måste klippa mig, köpa skor till studenten, ha lite pengar till studentveckan så jag kan vara med på någon av festerna i alla fall och gud vet vad mer..
Ge mig pengar!! Om man ändå vore rik.. som Sofia ungefär ;).

Ne, nu har jag ont i magen.. Ska nog lägga mig och läsa en stund, måste sluta tänka på pengar, marie, studenten... eller måste sluta tänka överhuvudtaget och bara försvinna...

Kommentera
Postat av: Eliyana

fast det känns ju lite dumt att dra till krogen när vi ska gå på teater på kvällen och tror ju inte direkt lärarna kommer bli så glada... Men ja, det är ju såklart upp till var och en :)

2009-05-23 @ 18:08:05
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: Eliyana

Sv: Fast jag menade ju inte just att dom skulle bli arga på dig.

Lucas hade iallafall menat att han skulle supa sig full.

2009-05-23 @ 21:53:04
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0