Film och Robinson.

Jadu... Idag har jag inte gjort så värst mycket. Jag tog det lugnt under förmiddagen och vid 1 så gick jag och lillebror en sväng och kollade in marknaden. Det var otroligt varmt ute idag så vi blev rätt svettiga. Han köpte en morsdagpresent till mamma och sen köpte vi några filmer. Köpte 6 filmer för 50kr, de var billigare eftersom att de inte hade några fodral.
Sen kom vi hem och jag käkade glass och sen kollade vi på Ciao Bella (som jag köpt, tänkte att den kunde vara värd 10kr). Den var väl sådär, 10kr var den väl ändå värd, har ju velat se den ett tag så.
Sen gjorde jag inte mycket mer, kollade på en till av filmerna som jag köpte idag. Switch hette den och var en norsk snowboard film, jag tyckte att den var rätt bra ändå. Synd bara att subtitles bara fanns på norska eller engelska, men det funkade ju med engelsk text ;). Peter Stormare var med i den också, awesome!

Sen har jag spelat min nya låt lite grann och så kollade jag på Robinson förut. Sååååå sämst att Eleonor vann!! Jarmo skulle vunnit! Tycker inte riktigt att hon förtjänade att vinna, hon har mest bara glidit med eftersom att hon varit så pass svag och inte gjort någonting så att hon inte utgjort något slags hot. Och sen att hon vinner de två sista avgörande tävlingarna tycker inte jag visar att hon är en värdig vinnare, hon hade bara tur som kom så långt överhuvudtaget, man kan ju inte rösta på någon som bara har tur. Man måste ju grunda sitt beslut på hela tiden då de varit där.... Ne, jag tyckte inte att hon skulle vinna, Jarmo var och kommer alltid vara Mr Robinson liksom, han var den sanna överlevaren!

Har bara funderat på Stockholm helatiden, usch. Jag önskar verkligen att jag sagt något till henne då, det gör jag. Och jag brukar ofta vara nervös när jag typ skrivit något till henne eller så eftersom att hon brukar ta upp det med mig. Men jag är inte speciellt nervös nu, jag säger ju bara sanningen till henne... Det är ju upp till henne om hon är stark nog att klara av att höra den... right??

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0