Förstår inte.

Jag känner att jag gör det nu.. Försöker få avstånd till människor jag tycker om och bara vill ha nära. Jag vet inte varför jag överhuvudtaget ens vill göra det, men ändå är det något som säger att det skulle bli bäst så. Jag vill inte bli osams med någon, jag vill inte säga dumma saker eller något sådant.. Jag vill prata med mina vänner för att jag saknar dom, men jag gör inte det, för jag tänker som så att om de saknar mig så borde ju dom prata med mig.. Men det är det ingen som gör, så varför ska jag säga att jag saknar dom så att dom sedan kan dra till med det vanliga "jag saknar dig med".. Så jag struntar i att prata med dom såklart.... Pfft, jag förstår knappt vad jag pratar om... Jag förstår mig inte på mig själv!





Mamma "upptäckte" youtube idag. Jag har ju visat henne klipp därifrån några gånger, men idag satt hon själv och sökte och kollade i flera timmar :P. Skojj skojj.
Hon hittade det här roliga klippet på James Brown när han är full i TV. Kanske inte är så värst bra att vara full i TV när han ska berätta om att han gett sig på sin fru och skjutit på bilen som hon satt i. Men kul är det.



Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0