Fredag.

Studiebesöket idag var inte speciellt roligt. Det enda roliga var hjälmarna som vi var tvungna att ha på oss, ingenting slog det. Janne blev i extas och tjatade om att vi var tvungna att ta ett gruppfoto. Han är så werid, men kul var det.
Efter det åkte vi tillbaka till skolan (lucas var jättesnäll som plockade upp mig imorse btw) och så käkade vi och sen var det dags för prov i ljudteknik. Det verkade inte som om att det gick bra för någon :P. Vi satt och pratade massor under provet och skämtade och höll på.

Sen slutade vi mycket tidigare än vanligt, vilket var vid tjugo över 12. Då hade jag egentligen tänkt att åka hem, men Fridus buss gick inte förens tio över två och jag var så otroligt snäll så jag hängde med henne in till stan. Vi satt mest och pratade och sjöng, heh. Vi hade det roligt i alla fall. Sen åkte jag hem och grejade lite, var ute med Sixten, packade, kollade på 90210 och sen åkte Rasmus och jag till pappa. Där det första jag gjorde var att springa ner till tv:n och fortsätta kolla på 90210, hah. Uj vad jag är bra. Missade dock slutet på ett avsnitt och början på det andra, men det gjorde inte så mycket.

Sen har jag fixat med min låt, så den är typ klar nu. Kan inte påstå att det är den bästa låt som någonsin gjorts, det är ju trots allt min första låt. Men jag skulle tro att man fattar vad och vem det handlar om om man läser texten.. Så äre.

Kollade på talang nyss, awesome! Det var riktigt roligt den här gången måste jag säga.. Men ja..
Nu ska jag kissa och sen ska jag nog läsa lite. Var ett tag sen jag läste. Jag beställde ju hem säkert 5-6 böcker för typ 3 månader sen och jag läste 2 av dom. Men på grund av all stress i skolan så har jag inte haft lust att läsa. Men känner att suget kommer, sakta men säkert. Tur att jag tog med en av böckerna hit till pappa.. Så jag ska nog unna mig lite läsning nu...

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0