Konsert.

Idag har vi inte haft speciellt många lektioner. På ensemblen så tränade vi på låtarna inför konserten. På kören så fixade frida och jag en affisch till konserten. Klassråd hade vi inget, eller Jonas hade tänkt ta det lite snabbt inna gehören men vi insåg sen att det inte fanns tid till det så.
På gehören fick vi göra om de grejer som gått mindre bra på provet och jag fick även se att jag fick G på ljudtekniksprovet vi gjorde i fredags. Fattar verkligen inte hur han lyckades rätta mitt prov så att jag fick G, jag hade ju lätt satt IG på mig själv :P. Sen satt vi och snackade ett tag innan vi gick till samhällen för att fortsätta kolla på filmen vi började kolla på förra veckan. Men ljudet krånglade så vi var tvungna att byta sal och sen krånglade bilden där istället och ja.. Men vi lyckades se ungefär 20minuter till av filmen. Hah, inte mycket men alltid något.

När jag kom hem så kollade jag på 90210 och funderade lite. Laddade ner Green Days nya album, det var rätt hyffsat. Fanns några bra låtar i alla fall, det är ju alltid något... Jag är inte pepp på konsert på onsdag, men jag ska göra mitt bästa. Första föreställningen är 12.00 och den andra föreställningen är vid 18.30 och då kostar det 20kr. Pengarna ska gå till frukost på studentdagen. För på champagnefrukosten så käkar vi typ bara jordgubbar och dricker champagne och för att vi ska få något i magen så ska vi käka lite frukost senare efter det och det är till det pengarna ska gå (om det var någon som undrade :P). Ajja, nu ska jag försöka lista ut vad jag ska ha på mig på konserten, blir väl bara mörka kläder eller nått.. Sen ska jag sova. Imorn blir det rep hela dagen.


Kommentera
Postat av: Nicole

Johnny den jäkla nöten. Men det är inte mitt problem, behövde bara få ur mig lite frustration och besvikenhet ^^

2009-05-19 @ 20:16:01
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jo men precis.

2009-05-19 @ 20:29:28
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Eliyana

du var jättefin i dina kläder :)

2009-05-19 @ 20:30:42
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: Eliyana

Du var sötare!

2009-05-19 @ 21:14:43
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0