Kort skoldag.

Har inte varit en speciellt lång skoldag idag.Hade engelska argumenterande essä skrivning imorse. Det gick nog inte speciellt bra, men det var jag inte ensam om. Sen satt man och väntade in lektion nummer två, samhäll. Frida var inte här men vi blev klara med våran estetiska uppgift förra lektionen. Så på en lektion som var 1 timma och tjugo minuter hade inte Sofia och jag speciellt mycket att göra. Jag skrev våran låttext på ett overheadpapper och sen gick vi och åt lunch. Vi hjälpte bob lite med hans konflikt arbete också, vi är snälla.

Sen satt jag och väntade på min trummlektion. Den gick väl hyffsat, är absolut inte pepp på terminsprovet på måndag! Jag vet att både sången och trummorna kommer gå åt helvete. Men ja, man får hoppas på det bästa men förbereda sig för det värsta. Efter mina trummor så åkte mamma och jag till netto för att kolla, har nämligen aldrig varit där. Det var lite rörigt och så men ja. Vi handlade några få saker och sen åkte vi hem. Skönt att vara hemma runt tjugo över 1, mycket tidigare än vanligt.

Skrev lite om jazzen och bluesen till mitt arbete i nutida konst. Ska be Ludmilla kolla igenom det och se om jag behöver ha med något mer eller så. Det blir nog bra med det. Nu gäller det att träna på ljudtekniksprovet som vi har nästa fredag, det är jättemycket att läsa! Och imorn får jag nog reda på om jag fick G på gehörs provet vi gjorde i måndags, eller om jag fick IG? Man kan ju alltid hoppas på ett G liksom.

Ne, nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på film eller något. Finns inte mycket annat att göra.

Kommentera
Postat av: Eliyana

Ah ok, tyckte det stod 59 på mitt.. Men då var det nog 39 :)

2009-05-09 @ 22:28:57
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0