Låt.

Har inte gjort så värst mycket i helgen, har mest suttit och försökt "bli klar" med min låt :P. Det var ett enormt tidsfördriv kan jag lova för timmarna bara flög förbi, men endel frustration blev det! Men ja, jag är typ klar med den nu :P. Både pappa och storebror ville höra den, men eftersom att jag anser att jag inte kan sjunga så fick de inte det... vadå mes ;)? Btw så är mina fingertoppar lite sönderspelade, aaaj!

Skola imorn och jag ska göra om några delar i gehören som jag inte har orkat plugga på.. bra jobbat! Jag orkar inte! Och så har vi vår konsert på onsdag och Frida och jag har inte gjort någon affisch än.. även det bra jobbat! Vad duktig och ansvarstagande jag känner mig.

Kommentera
Postat av: Eliyana

Du är snyggare.

2009-05-18 @ 20:16:45
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: Eliyana

Kanske det, har väl aldrig sagt att jag är helt frisk ^^

2009-05-18 @ 21:33:15
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0