Min dag.

Tänkte först vara hemma idag, men sen ångrade jag mig och lyckades komma till skolan.. Hur jag var i skolan tänker jag inte kommentera (men bakfull var jag definitivt inte då det är ytterst sällan jag blir det), men vi hade bara en lektion idag. Det var naturkunskap och vi var ute och gick och kollade växter och blommor, skit tråkigt! Sen åt vi lite soppa och sen fick vi reda på att resten av lektionerna var inställda.

Jag, Sofia och Frida åkte in till stan och gick runt där en stund innan vi åkte till McDonalds och käkade lite. Sen satt vi i solen och väntade på Fridas buss och min buss. När de kom så åkte jag hem och handlade, duschade och packade. Sen var det dags att åka till pappa.

Har inte gjort så mycket ikväll, ätit, kollat tv, har skrivit en till låt och så slängde jag iväg ett mail till Marie förut.. Hah, vi får väl se hur lyckat det blir, tror dock inte att hon kommer att läsa det, men jag har i alla fall skrivit något och det är upp till henne att läsa det hon vill. . . . . . ........


Ne, nu ska jag sova. Jag är hur trött som helst och imorn är det marknad!

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0