Orkar inte.

Haha, det bästa måste nog vara att det inte är någon som bryr sig. Alla är så totalt uppe i sitt.

Det är fortfarande jag som måste höra av mig för att saker och ting ska hända eller för att överhuvudtaget kunna kommunicera med någon. Och om det är någon som hör av sig till mig så är det endast för att devill att jag ska göra något eller hjälpa till med något. Vafan, är jag så jobbig att snacka med? Duger jag bara att prata med när ni vill något? Jag orkar inte det här....

Fuck off.

Kommentera
Postat av: Nicole

Ingen förolämpning nu, eller någon aggressiv comeback, om det även är mig du menar, men..

Du är nog ganska så mycket uppe i ditt med?

Och du har kanske vänner som har mycket själv att tänka på och då är det inte så konstigt att man inte alltid orkar med att tänka på alla andra när man inte träffas, man är som du sa totalt uppe i sitt eget.

Och det är ju upp till var och en om de vill ha kontakt, som jag, jag använder inte msn mer än till att se om någon snackar med mig eller om jag måste ha snabb kontakt med någon medans du vill ha mer, då är det ju klart att det är upp till dig att skriva ?

Förstår du vad jag menar ?



Och som sagt, inget illa menat, vill bara ge andra perspektiv på saker och ting.

Älskar dig gumman, ses imorgon i skolan.

Puss

2009-05-03 @ 19:06:16
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Nicole

Men du, jag försöker inte argumentera för någonting, det är klart att du känner som du känner, dock tror jag att du kan känna på något annat sätt om du försöker styra dig själv men det är svårt. Oavsett vilket, det enda var att jag försökte ge dig ett annat sätt att se på saker och ting. Det var bara det.



Sen så måste man också ta hänsyn till att andra tänker inte på samma sätt så bara för att inte vissa skriver så blir du inte mindre viktig för det. (och nu menar jag inte bara att du måste ta hänsyn)

2009-05-03 @ 20:19:33
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Nicole

Styra dina känslor till det bättre är väl så mycket bättre än det som du säger är det naturliga? Det naturliga du har nu är något invant som du tar till för att du vant dig vid det. Eller snarare inte försökt att tänka positivare. Och ta inte det där fel, jag vet att du har försökt men jag tror att det går att ändra sig på det sättet. Och göra det till sitt naturliga. För det är väl ändå fan så mycket bättre än att sitta och tycka synd om sig själv och må dåligt ? Men man måste öva, det vet jag. Jag måste öva som bara den själv.



Jag har inte heller sagt att du inte tar hänsyn till andra eller sagt att du har nämnt alls att andra tänker som dig. Jag bara säger. Du behöver inte försvara dig. Som jag sa innan, jag försöker bara ge dig ett annat sätt att se på saker och ting.

Sen kanske du redan tänkt så, vad vet jag, men jag vill bara dig väl.

2009-05-03 @ 21:29:23
URL: http://aelma.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0