På topp!

Dagen har väl varit hyffsad ändå.. Kan nog påstå att jag har varit på topp idag :P. Mina idéer och tankar har bara flygit ut ur munnen på mig, kanske inte alltid lika bra att dela dem med lärare men shit the same :D haha. Jag, Sofia, Lars och Gullman satt och pratade ett bra tag. Sen kom det några till, men det var riktigt kul! Det var då mina smarta grejer bara flög ur munnen på mig. Har två ordspråk nu 1: Kärleken har ingen ålder. 2. Om du vill ha ett vettigt svar, fråga inte Sofia. Haha, uj vad jag är bra.

Vi snackade även om att på torsdag när vi åker till Stockholm så missar vi en föreläsning som Marie och några till skulle hålla. Men Marie hänger ju med oss så Jonas kom med den smarta idéen att hon kan föreläsa för oss i bussen. Grejen är den att ämnet är typ porr någonting. Och Sofia tog genast upp att hon ville kolla på film, haha. Snusk Sofia! Till sitt försvar så sa hon att det är vanligt att man kollar på film i typ sexualkunskap och sånt. Så jag kom ju med det mest smarta av alla. Sa att Marie kunde ju ta med några hemmagjorda filmer i sånna fall. Haha, uj uj. Kul att Gullman satt där när jag sa det också. Gullman och Lars var på mig som tusan efter det :P.

Men i alla fall, det var det mest roliga på hela dagen. Sofia och jag tog faktiskt en promenad till Östenssons. Kollade då mitt kontoutdrag och såg att pappa satt in 1000kr extra till mig. Usch vad jag älskar min pappa!! Han vet att jag har det tajt med pengar och sådär nu när det är så mycket med studenten och så. Fy vad glad jag blev!!! Min pappa är BÄST!

Funderade på att beställa klipptid förut men det blev för sent för det. Får be mamma ringa imorn när jag är i skolan och se om hon kan fixa en tid snarast.

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0