Skolarbete och ekonomi.

Dagen har väl varit hyffsad. Höll på att försova mig imorse. Bussen jag brukar ta går tio över sju och idag vaknade jag klockan sju. Lyckat! Men som tur är så går det en buss runt halv 8 också. Så jag gick ut med sixten och tog på mig kläder och gick till bussen så jag kom i tid! Phu. Vi lämnade in labbrapporten idag, gött! Och så lämnade jag in min samhällsuppgift om en konflikt som ska vara inne imorn egentligen, känns bra det med. Och så satt jag nyss och skrev på mitt nutida konst arbete. Har inte mycket mer att skriva på det. Måste möjligen skriva lite om jazzen och bluesen. Ska be Ludmilla kolla på det på fredag och se om jag behöver skriva mycket mer. Känns bra det här!

Mina studentkläder kom idag. Skorna var för små så det var synd. Men ja, resten passade väl. 400kr gick det på, fy fasen. Och mamma sa såklart att inte hon tänkte betala det så, hon har ju trots allt betalat min studentmössa för 800kr. Jag frågade pappa om han kanske kunde sponsra mina studentkläder. Det kunde han :D. Min pappa är såååå snäll!!!! Så det gjorde mig mindre nervös inför min ekonomi i slutet av maj - början på juni. Jag kommer dock bara få 900kr i slutet av maj för mamma måste få 400kr för att det blev fel med en grej. Och de pengarna ska då räcka till Stockholm, studentveckan och möjligen klippning?. Det kommer absolut inte att fungera insåg jag nu :P.

Ajja, det är som det är. Men, nu ska jag försöka sova. Är otroligt trött och har jävla engelska prov essä skrivning imorn bitti. BAJS! Mamma och jag ska handla på Netto efter skolan i alla fall, aldrig varit där. Hoppas på en dag utan regn imorn!

Kommentera
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2012-01-12 @ 23:38:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0