Stuff.

Har mest legat i sängen idag, har haft en sån förbannad jävla mensvärk. Den valde ju att komma inatt så ja. Jag är bara glad att jag inte kommer ha den när vi åker till Stockholm. Det kommer dock vara jobbigt om den väljer att komma samma gång nästa månad, då kommer jag ha den på studenten och det är inte kul. Men med den oturen jag har så skulle det inte förvåna mig ett dugg.

Terminsprov imorn och jag är inte pepp för fem öre, vet att det kommer gå åt skogen. Tänkte på det att vi har ju typ bara en lektion på hela dagen eftersom att musik lektionerna är inställda på grund av terminsproven. Men ja, vi ska ju öva ensemble själva så jag hoppas att så många som möjligt kommer. Vi behöver verkligen öva nu, det är ju inte långt kvar till konserten. Förut om att öva till konserten den här veckan så måste jag och Frida fixa en snygg affisch till just konserten och sen måste jag och Sofia skriva ner ett "manus". Och så måste jag bli klar med mitt nutida konst arbete och så är det ett jobbigt prov i ljudteknik på fredag + ett studiebesök i naturkunskapen. USCH! Ge mig lite lugn och ro ett par dagar tack.

Ne, nu orkar jag inte skriva mer. Har ändå inget vettigt att säga, så nu ska jag ta mig en ibumetin och försöka sova.

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0