Tidsfördriv & M.

Och vad har jag gjort sen ungefär klockan 11? Jo alla inlägg på min blogg har jag klistrat in i dokument och sorterat efter datum och sedan sparat på datorn. Bra tidsfördriv var det eftersom att klockan nu snart är 3, men hann med en fika med farmor&farfar och folket här hemma...Jag skummade igenom de flesta inläggen.

Det stod mycket om sånt som berörde Marie. Marie sårade mig, jag ville glömma Marie, önskar att jag aldrig pratat med Marie, Marie ignorerade mig, jag ville prata med Marie och få ur mig allt, var för feg för att prata med Marie, tankar kring Marie, saker som Marie gjort osv osv... Mycket som hade med henne att göra till och från. Det var jobbigt att läsa allt det eftersom att känslorna kom tillbaka, satt här och försökte andas normalt och skakade i kroppen. Helt sjukt!!

Jag är nog ändå lite nervös över det där mailet jag skickade i fredagskväll.. Så fort det kommer in ett nytt mail håller jag andan och hoppas att det inte är hon :P... Men jag tror inte att hon kommer ta upp mailet med mig, jag tror faktiskt inte det. Precis som med det där "brevet" jag la i hennes fack i typ Februari, hon har inte nämnt det en endaste gång. Vilken normal människa gör så? Det förstår jag verkligen inte, och jag förstår det ännu mindre när jag tänker på vad jag skrev. Att det är JAG som känner skuld över att det blev som hon blev, att jag känner skuld över det HON gjorde och att jag tycker att det är svårt att träffa henne och blir ledsen när jag ser henne. Hur kan hon låta bli att ta upp det med mig??? Jag förstår henne inte....

Ne, nu måste jag göra något annat än att sitta här.. Ska väl läsa eller spela min nya låt lite ;). Ska förresten lägga in båda låttexterna här.. Lite uppenbart vem den första låten handlar om dock..

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0