Hemma.

Blev ingen skola för mig idag. Hade sån värk imorse och som tur var så hade vi ändå ingenting som jag klassar som viktigt att göra idag.Mamma började inte jobba förens 12 så hon gick ut med Sixten imorse så att han fick kissa. Men det bästa på hela dagen måste nog vara att vi fick ett nytt kort till tv:n. Och vi hade alla kanaler också! Så jag kollade på Superhero Movie på canal + (den var inte alls så bra som jag trodde att den skulle va).
Sen dammsög jag lite och väntade jag på att klockan skulle bli fem i halv fem, för då börjar 90210. Jag har missat 10 avsnitt på grund av att kortet till tv:n inte har fungerat och det har hänt så jävla mycket märkte jag. Men jag gillart. I framtiden när jag blir rik ska jag köpa dvd-boxarna. Det gamla 90210 är 10 säsonger tror jag och det finns 6 säsonger på cdon.com och att köpa dom skulle kosta nästan 2000kr. Men det skulle såååå vara värt det!

Såg dock bara ett 90210 avsnitt idag, för sen torkade jag disk, diskade och började laga mat utan att mamma visste om någonting, kul att överraska lite ibland. Jag ringde mamma och bad henne köpa mjölk, smör och saft. Då sa hon åt mig att jag kunde komma ner till henne och hämta pengar och köpa det för att hon var trött och skulle bli tvungen att börja med maten när hon kom hem. Jag sa inget och gick utan protest ner och handlade. Mamma blev riktigt glad när hon kom hem och det var dukat och maten var klar. Yeey, jag är duktig!!

Imorn måste man till skolan, vi har ju ensemble själva så det blir rep inför filmkonserten som är nästa vecka. Är inte pepp eftersom att det känns som om att vi ligger efter tidsmässigt. Vi skulle behöva repa många gånger till för att det ska kännas som om att vi är redo för en konsert. Vi är inte ens klara med manus, affisch, bildspel osv. Jag önskar verkligen att vi kunde flytta fram konserten lite, men det kan vi ju tyvärr inte. Det får väl bli som det blir antar jag.

Måste även fixa en powerpoint presentation imorn inför redovisningen i nutida konst. Har absolut ingen aning om hur man gör! Jag kommer ha en sååå dålig redovisning, tro inget annat!. Har verkligen ingen aning om hur min redovisning kommer gå och jag vet inte riktigt vad jag pratar om. Haha, skrattretande.


Kommentera
Postat av: Ida

sv: Thx :)

2009-05-13 @ 09:52:31
URL: http://edaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0