My day.

Hmm. Hade bara samhäll idag då. Vi började kolla på Hotel Rwanda eller nått. Den var väl rätt okej. Sedan tog Martin ut grupperna var för sig och berättade vad man fick för betyg på redovisningen. Det hade gått bra för oss, vi hade fått tio 5:or, fem 4:or och tre 3:or av de i klassen som var där och betygsatte oss. Melissa och Martin gav oss MVG för framträdandet och i det stora hela fick vi typ MVG-, minuset var på grund av att vi kunde ha berättat lite mer om konflikten vi hade valt. Och efter det så fick vi tillbaka våra inlämmningsuppgifter, jag fick G+. Är rätt nöjd ändå, skönt att inte få IG.

Sen käkade vi och sen hade vi möte inför studenten. Det var rätt skojj. Vi diskuterade vad vi skulle göra på scenen då när vi springer ut. Och kom fram till att vi ska välja en låt och skriva om texten så att den handlar om våra år på platen och handlar om lärare och så. Det blir nog bra, om vi hinner fixa det.. Men det gör vi nog!

Sen så skrev Sandra rent sin kladd om vilka scenkläder vi ska ha på konserten. Det blir nog bra med det får vi hoppas. Sen satt jag och väntade på att mamma skulle ringa, för hon skulle möjligen vara i stan och kunde skjutsa hem mig. Så jag hängde inte på Sandra och Sofia in till stan.. Mamma ringde sen vid typ kvart i 2 och sa att hon fortfarande jobbade så hon kunde inte skjutsa hem mig.. Så jag satt uppe vid estet och väntade på bussen.

Lärarna har ju möte vid typ tio i två och Ludmilla kom upp och stannade och frågade om mitt terminsprov som jag gjorde den här veckan hade gått bra. Sen stod hon och dansade lite till cirkus låten som Jonas Brandt spelade på pianot. Haha, såg roligt ut! Sen kom Marie och Sigrid. Marie bara kollade på mig lite snabbt och sen försvann hon in i lärarrummet, men Sigrid snackade jag lite med. Tvåorna ska göra nationella muntliga i engelska, hon kom ihåg vilka jag var med när jag gjorde det och att jag efteråt hade kommenterat att jag inte hade sagt speciellt mycket, men att jag ändå fick VG. Så idag frågade jag hur jag lyckades få VG, hon sa att jag inte sagt så mycket men att det jag sagt var mycket vettigt :P. Hah, där ser man, smarta Rebecca var i farten ;). Sen började deras möte.

Jag åkte hem och gick och handlade med mamma osv osv. Sen kollade jag på 90210 (som vanligt). Sen har jag suttit och försökt skriva lite på en egen låt. Jag kan inte påstå att jag är skillad men ja, jag har fått till en text nu i alla fall... Vi får väl se vad som händer härnäst.

Prov i ljudteknik imorn och är inte förberedd, IG here I come!! Sen har vi studiebesök imorn bitti med. Lucas kunde plocka upp mig eftersom han åker den här vägen, snällt! Men jag är inte pepp på studiebesök, inte alls.

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0