Blubb.

Skoldagen har väl varit okej. Började med nutida konst vid halv 11. Där fick vi info om Stockholmsresan med tider och sånt. Vi trodde att vi skulle åka vid 6 på morgonen och komma hem efter 12 på "natten". Men det visade sig att bussen åker från Motala vid halv 6 och att vi kommer hem runt 23.30. Det var väl det som blev den "största chocken". Sen är det ju synd att vi inte får så jättemycket fritid heller, men det är så det är, man kan inte få allt. Vi får ju en nästan gratis resa till Stockholm... Vi måste ju stå för lunchen och kvällsmaten.

Sen så gick Sofia, jag och Fridus och tittade på 2:ornas "musikal". Den hade inte en så tydlig handling men den var väl okej. De är ju duktiga på att spela så.
Sen åkte jag, Fridus och Sandra in till stan och glodde ett tag. Fridus handlade lite och jag köpte äntligen en plånbok, har känt ett tag nu att jag behövt en plånbok, och den kostade bara 80kr, så det var såååååå värt det!

Mamma ringde till två ställen idag och kollade om de hade någon klipptid idag eller imorn, men nej. De hade fullbokat. Såå typiskt! Men ska kanske kolla på ett annat ställe, i värsta fall får jag väl bara klippa luggen då, det är ju den som jag verkligen behöver klippa. Hoppas det fixar sig....

Adios!


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0