Klippa och dona.

Skrämde Sofia imorse. Hon stod med ryggen mot dörren så jag smög mig på henne, hon blev skapligt rädd :P. På första lektionen, som var naturkunskap, fick jag reda på att jag kommer att få G i den kursen. Ligger på ett väldigt stabilt G enligt Janne, och det är väl bra :). Sen blev det till att gå och prata med Melissa om betyget i samhäll. Det visade sig att jag kommer få G i den kursen också, niiice!

Sen kollade vi på 2:ornas konsert igen. Den här gången var det en lite yngre publik, de var väl mellan 6 och 8 år kanske. De var så härliga. I början kommer Kristina upp på scenen och berättar lite och säger "för ni vet väl vem Mowgli är?" Alla unger säger i kör "jaa aaa!". Så otroligt gulligt. Sen så är det så att Mowgli får på sig en kunga krona i slutet för att han är så bra och alla barn bara "bra kungen!" "kungen är bäst!". Men den roligaste grejen måste nog varit när Mowgli berättar att han har en konstig känsla i hjärtat och Tarzan säger att det är för att han är kär i en tjej. Då säger en unge "och sen har ni sex." Man bara wtf?! :P

Efter dagens slut, = efter min sånglektion vid 1, så gick Sofia och jag in till stan. Gick för att kolla om de hade en klipptid där Sofia skulle klippa sig vid 3, det hade dom! GÖTT! Och den var samtidigt som Sofias tid så det vart ju perfa! Så Sofia och jag gick ner till Motorcafét, där hennes syster jobbar, för att fördriva tiden lite. Sen gick vi på stan och sen så blev det äntligen dax att klippa sig. Klippte rak lugg och ett par centimeter på resten av håret. Det känns nu otroligt kort och jag saknar min långa lugg!! Och nu är jag 270kr fattigare.

Hann med kvart i 4 bussen hem, awesome. Men Marie gick ju på vid sporthallen. Hon sa hej och sen tog hon mig på axeln, log och sa "vi syns imorgon!" Jag var nära på att säga något men jag knep ihop munnen och fick ut ett "mmm!" Jag vill ju inte säga något dumt, vilket det är en risk att jag gör då det är flera som inte förstår vad hon ska med å göra. Troligtvis ska hon med för att hon vill shoppa kläder, det är nog faktiskt en av anledningarna till att hon vill hänga med till Stockholm. Hon brukar ju ha så fullt upp annars eftersom vi i princip ALDRIG träffar henne längre, men unna sig en heldag till Stockholm kan hon tydligen. Det är väl bara att vänta på att jag ska dra någon sarkastisk kommentar imorn, men vi får se om jag kan "hålla mig".

Ne, nu ska jag greja lite. Tänkte spela in min låt med mikrofonen som finns i min kamera, inte världens bästa kvalité men vad fan ;).


Kommentera
Postat av: Nicole

Då får jag höra den imorgon ! :D

2009-05-27 @ 18:48:25
URL: http://aelma.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0