Repa.

Usch vad jag är trött! Att repa flera timmar tog verkligen på krafterna. Jobbigt bara att jag hade huvudvärk... och att jag senare fick en magvärk som inte alls kändes bra (känns som om att magkatarren kan vara tillbaka). Men det gick väl hyffsat att repa, en del grejer sitter bättre nu i alla fall så det känns bra.
Marie kom ju in helt plötsligt och lade sig i lite, jag var bara glad att jag inte spelade då. Sa till flera om de inte kunde vara snälla och säga åt henne att gå, jag klarar inte av henne just nu och jag fattar inte varför hon kom. Hon sa att det till och med inte ens var säkert att hon skulle komma och kolla på oss imorn, bra mentor va? Jag blir bara glad om hon inte kommer, hon ska ju med oss till Stockholm nästa vecka också. Då får jag verkligen passa mig för vad jag säger, det är endast med henne jag måste göra det. För så fort jag öppnar munnen så blir hon förbannad eller klagar på mig. Fuck U!

Vi repade i alla fall från typ 10.00 till 16.30 idag, länge men välbehövt. Jag hoppas på det bästa imorgon, tror inte att det kommer gå helt felfritt, om så är fallet så får jag hantera det då. Nu ska jag snart föna håret och sen ska jag sova som en stock!

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0