Fredag och Lördag.

Well well. I fredags var det slappt, kändes rätt slappt i alla fall. Nutida konsten gick bra och det gjorde naturkunskapen också. Och på gehören fick vi tillbaka proven. fick 23 av 39 på gehörsdelen och 28,5 av 39 på teoridelen. De hade inte satt några specifika gränser för betygen, men sa att gränsen för VG gick vid typ 20-22 någon stans på gehörsdelen, så man kan säga att jag fick VG.. Och på teorin var det nog samma, jag vet inte. Men totala poängen var inte det viktigaste egentligen utan delarna i teorin var viktiga, endel grejer hade man ju bommat eller klarat midre bra så de sakerna ska man få göra om. Tror att alla hade någon sak som de måste göra om, jag hade 4 grejer som jag måste kolla upp.
Sen skulle vi haft ljudteknik men Jonas och Mattias ville prata med alla en och en om provet och säga vad man skulle göra om så det drog ut på tiden så vi hade ensemble istället, i ungefär en och en halv timma. Det var välbehövt så. Vi övade på och det gick hyffsat bra faktiskt! Sen åkte jag hem och grejade.

Idag har vi varit inne i stan och kollat lite. Mamma ville åka ner till hamnen och kolla för det var grejer med båtar där idag, först åkte vi till Nils och hämtade honom och Kina och sen åkte vi in till stan. Det var inte mycket att ha, och vi skulle ha grillat efter det men så blev det tyvärr inte. Och vi ville inte käka på den vanliga pizzerian (Tre lyktor) så vi käkade på Svea istället. Och ja, det var väl gott men det är mycket godare på Tre lyktor!
Sen åkte vi hem för mamma ville inte vara kvar för Nils klagade för mycket eller nått.. På väg hem så åkte vi förbi netto för Rasmus ville kolla lite, och sen ringde Kina och vi funderade på att åka tillbaka till honom men då skulle nog Nils bli sur osv. så vi struntade i det. Så vi åkte hem. Väl hemma så tog vi det lugnt och kollade på Hostel 2, som inte var så bra. Sen gjorde vi inte mycket mera. Har kollat på robinson och sen var jag nere och fixade med tvätten för att mamma inte har "orkat" ta med tvätten ner.


Har haft rätt ont i magen de senaste dagarna. Antingen så är det stress/oro eller så ska min mens komma snart. Har ju inte haft mens sen i Februari på grund av att jag stressat och oroat mig så mycket för skolan och andra saker. Usch, inte bra att det påverkar kroppen så mycket men jag kan ju inte göra så mycket åt det. Man kan ju inte sluta stressa och oroa sig när man har så mycket att göra och när man inte har någon aning om vad som komma skall. Jobbigt det där.

Kommentera
Postat av: Eliyana

Nej usch. kan faktiskt inte ens se hur dom kan vara bekväma ;/ Grenen är ju lika långt ner som benen.. kan man ens gå ordentligt i dom?

2009-05-10 @ 14:18:13
URL: http://eliyana.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0