I'm out of control, so let me go.

I don't like this... Get out of my head!


Jag saknar mina vänner och känner mig väldigt instängd. Idag var vi i alla fall i Motala hos Kina och blev bjudna på pizza. Kändes skönt att komma ifrån vår lägenhet ett par timmar och vara någon annan stans. Dock var inte Sixten med så det kändes som om att något saknades, MIN pusselbit.

Jag känner mig som sagt instängd. Har inte jobbat på 2 veckor, men jag var i alla fall barnvakt onsdag förra veckan och det var rätt härligt att träffa några, trots att det var två barn som är 5 & 8.... Imorn blir det jobb i typ 2 timmar på ett av mina hatställen i Linköping, barabababaaa I'm lovin' it...
Jag är bara trött helatiden och har inte speciellt stor lust till att göra någonting. Spelar lite Wii, kollar tv, läser lite om jag orkar....Jag har faktiskt inte läst speciellt mycket i veckan, försöker ta mig igenom 1984 av George Orwell. Den har precis blivit lite bättre så vi får väl se, har nästan läst halva.


Jag funderar på att göra en typ mindmap och få lite strukturering och sen börja skriva.. Vi får väl se hur det blir med det I guess. Det är något jag skulle vilja göra i alla fall.



Det jobbigaste just nu är väl att jag saknar mina vänner, klassen och skolan. Har inte tänkt mycket på det men det har visat sig i mina drömmar väldigt mycket den senaste tiden. Och jävla Marie har varit med många gånger och jag gillar det inte överhuvudtaget!! Hon har poppat upp ett par gånger när jag suttit och lyssnat på musik och funderat och jag vill bara att hon ska försvinna... Det är bara för jobbigt just nu! GAAH!



Ne, nu måste jag försöka sova.. Och jag hoppas att magvärken har gått över imorn.

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0