It's not a dream anymore.

Har i princip inte gjort någonting i helgen, men det är väl inte så förvånande.

Imorn gäller det! PARAMORE!! Awesoooooooooome! Såg att det är 4 förband, sånt är mindre skojj men två av dem är hyffsade ändå. Sen får vi se om det blir bil eller tåg, hoppas att det blir bil för sista tåget går typ 23.06 eller liknande och konserten slutar 23.30 och jag vill inte missa någonting!! Onödigt att betala drygt 500 för tåg, sen måste vi ta tunnelbana och så missar jag massor. Isånnafall är det totalt onödigt att vi åker överhuvudtaget. Så jag säger BIL!

Såg musikvideon för Brick By Boring Brick, awesome!: http://www.youtube.com/watch?v=A63VwWz1ij0


Ne, nu ska jag lyssna lite mer på BNE och sen ska jag sova.


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0