Last christmas I gave you....

Har inte hänt så mycket.... Har läst ut både 1984 och Boktjuven. Boktjuven var absolut den bästa! Har bara en bok kvar av de som jag beställde och det är The Shining, jag har börjat läsa den men det går långsamt. Ska försöka ta mig tid och läsa den så att jag kommer in i boken. För förhoppningsvis så är den bra.

Jag var tvungen att hoppa in och jobba tor-fre förra veckan, men det gick bra och den här månaden har jag fått ihop typ 31 timmar, det är ungefär 2.400kr vilket inte är mycket alls... För den här veckan jobbar jag inget. Dessutom har jag en förjävlans mensvärk som inte är ur denna värld. FUCK!


I övrigt så vet jag vad jag ska önska mig i julklapp av pappa. Det heter ju önskelista, eller hur? Vilket betyder att man ska skriva det man ÖNSKAR sig, sen kanske man inte får det men ändå. Right? Man kan ju alltid önska.
Av mamma kommer jag i princip knappt få något, ingen kommer att få något som kostar med än ett par hundra skulle jag tro. Så jag har sagt att jag vill ha nya Harry Potter filmen, det är det enda ifrån mamma som jag vet att jag möjligen kommer få...

Jag har beställt syskonens julklappar och sen har jag hittat mammas. Vad jag ska ge pappa & Åsa vet jag inte riktigt än. Det kommer...

I övrigt så går New Moon på bio nu. Jag vill seeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

Och nu är det bara en vecka till Paramore, awesome!

Ne, nu ska jag lägga mig i sängen och beklaga mig över att vi inte har någon vetekudde :(.


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0