Life is life.

Det var ett tag sen, mycket har hänt, mycket har inte hänt.
Jobbade på ett tag och nu i veckan som varit blev det inget jobb p.g.a magont och den här veckan blir det troligtvis ingenting heller för när chefen gjorde schemat visste hon inte om jag skulle vara frisk till den veckan :S..... För tydligen så måste man skicka ett sms och säga att man är frisk, bra att man får reda på saker i efterhand.....

Förra veckan såg jag Upp på bio, den var hyffsad... Trodde den skulle vara roligare. Den var sorglig, rolig, sorglig, rolig, sorglig, rolig.... du fattar poängen! Men tja, den var ändå bra på ett sätt.
Såg en massa trailers och vill se en massa filmer! Endel går på bio nu och andra har premiär snart och andra nästa år. De är: Fame (nu), Julie & Julia (nu), The ugly truth (nu), Flickan som lekte med elden (nu),  En Julsaga (6 nov), 2012 (13 nov), Funny People (13 nov), New Moon (20 nov), Luftslottet som sprängdes (27 nov), Avatar (18 dec), Alvin och Gänget 2 (25 dec), Old Dogs (25 dec), Planet 51 (15 jan), Vägen (22 jan), Precious (29 jan), Prinsessan och Grodan (15 feb), Brothers (26 feb), Alice i Underlandet (5 mar), Toy Story 3 (3 sep). Uj uj, det var många det.

Vi var faktiskt på bio idag och såg G-force och den var bra på sitt sätt, det var ju en disneyfilm. Efter det blev det Burger King och sen kollade vi in nya NetOnNet lagershopen, de hade maaaaaaaaaassa grejer!! Om man ändå hade rikligt med pengar så att man kunde shoppa loss där inne, ujuj...


Förövrig är jag inne i en läsperiod igen, älskar de perioderna. Läste Lord of the flies i tis-tor, läste Mörkrädd fre-lör och läste Betrayed lör-sön. Nu har jag börjat lite på 1984, får se om jag orkar ta mig igenom den.. Om inte så hoppar jag över till Boktjuven.. AWESOME!


Känns inte som om att jag pratat med någon vän på länge, känns lite ensamt men så är det...

Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0