Bury the castle.

Har varit ledig hela veckan.. Förutom idag då jag var barnvakt, det tar på krafterna faktiskt.. Men det är oftast roligt, undantagen är väl om det är så att jag jobbat innan och är superdupertrött.

Imorn ska vi till pappa, det ska bli skönt! Slappa lite, pappa ska väl lira Wii antar jag? :P Jag har faktiskt spelat Tony Hawk's Proving Ground rätt flitigt de senaste 2 dagarna. Ibland blir jag så arg så jag vill bara slå sönder kontrollerna, men när det går bra så sitter jag och ler för mig själv... Jag är allt bra konstig...


Glodde runt lite på Paramores hemsida förut och då lyssnade jag på Brick By Boring Brick. UUUUUUUUSCH vad bra den låten var!!! Älskar den och är osäker på om jag kommer tycka att någon av de andra låtarna på albumet toppar den alltså.


Ne, nu ska jag läsa klar ett kapitel i min bok och sen ska jag försöka sova.
Slänger in Paramore låten också.




Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0