Please don't leave.

Idag kom Tone och hämtade upp mig 07.15. Sen blev det en snabbis på östenssons, för Tone var tvungen att växla till sig parkeringspengar. Såg att pappas bil stod utanför affären så jag kollade efter honom och åsa och gick å hälsade. Sen åkte Tone och jag till Frälsningsarmén i Linköping och städade, det var ett tråkigt ställe att städa, men inte speciellt svårstädat.
Sen åkte vi till en tant på Storgatan som gjorde det klart att hon BARA vill ha Tone och ingen annan. Så tanten sa till mig att Tone skulle göra det hon brukar men jag skulle dammsuga och så skulle jag dammsuga hennes mattor noggrannt och sedan hänga ut några av dem. Hon hade rätt många mattor och det tog sin tid att få bort ludd och hår osv.
Efter det slutade jag, men Tone hade en kund kvar. Hon skjutsade hem mig och sen åkte hon och hjälpte Kristina innan hon skulle till sin sista kund för dagen. Tone är rolig att jobba med på tal om annat!

Väl hemma duschade jag, åt en macka och spelade lite Wii. Sen kom mamma och då klippte vi Sixtens klor och nu har jag precis försökt att packa ner mitt Wii i sin kartong. Jag var tvungen att fixa och dona då jag skulle försöka få ner spelen och båda kontrollerna i kartongen också. Men jag lyckades tillslut :). Så nu ska jag alldeles straxt packa ner Wii kartongen, min dator och lite kläder i en väska. För om typish två timmar åker jag och rasmus till pappa. Då ska jag visa honom min läckra gitarr och mitt coola Wii.

Imorn är det marknad, awesome! Får se om man kanske kan fynda någon film eller liknande. Ska ta ut lite av mina sista pengar så att jag kan köpa mig något i alla fall.

ADIOS!


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0