She was looking kind of dumb.

I lördags var vi hos Nils och grillade och spelade kort. Det var riktigt trevligt och mamma stannade där så det blev "FF" för mig och rasmus. Det var skönt att slippa en massa tjat och vi göttade framför tv:n. Runt middag på söndagen kom mamma hem och hon hade med sig Burger King som Kina hade "sponstrat", MUMS! Resten av dagen var rätt slapp...

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, både mamma och jag var lediga så det blev mest en massa tv tittande... Lirade endel gitarr också. Sen så beställde jag faktiskt biljetter till Paramore den 30/11 i Stockholm!!! Det blir mamma och jag som drar, rasmus var osäker på om han ville med men sen kom vi underfund med att det var rätt onödigt att slänga ut pengar på en biljett till honom om han inte är pepp på att se bandet.
Vi får bara hoppas på att det inte är snö och skit, för mamma kan verkligen inte köra då.. Men det finns ju faktiskt tåg om det verkligen krisar. Men vi får väl hoppas på det bästa!!


Jag är ledig imorn med vad jag vet.. När jag såg schemat i fredags så hade inte jag någonting den här veckan. Men mamma hade pratat med Kristina idag och hon hade nämnt att jag hade ett ställe, så jag har NOLL koll! Ska i alla fall vara barnvakt på torsdag... Slapp vecka det här!


Sovmorgon here I come!


Kommentera

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0