Nothing ever hurt like you.

Jag tror att jag är inne i ännu en svacka. Det kan ha att göra med alla drömmar och tankar som jag har nu. Kan inte förstå hur denna person fortfarande kan dyka upp i mina drömmar... Den dyker mest upp när jag nästan glömt, eller snarare förträngt, den och allting därtill. Men drömmarna kanske är som en påminnelse om att jag inte får glömma. Antar att det är ett bevis för att jag inte har släppt taget än, och jag vet inte vad som ska krävas av mig för att jag ska kunna göra det?! If I could I would..... Det kanske inte är så lätt att släppa någon som har spelat en så stor roll i mitt liv, trots allt som hände. Jag vet inte. Känner att det är jobbigt att jag inte lyckats släppa det än. Ahhh, allt är så förvirrande............



Jag började skriva lite igår, men idag vet jag inte om jag orkar. Det är ju mest sent på kvällen som jag känner att "nu måste jag skriva". Men då är jag ju samtidigt väldigt trött, så det går inte ihop sig. Jag kan känna mig sugen under dagen att sätta mig ner där det är lite dunkelt och bara sitta och spåna. Men känner att det riktigt är någon idé eftersom att någon snart kommer ropa eller komma in och störa mig. Och då funkar det inte...



Sometimes I wonder if you ever think of me.


Kommentera
Postat av: Ida

sv.

Det är bara säga vad du ska göra och när, så löser det sig ;) Vi lär ju fixa din första tatuering som jag gjorde också! :)

2010-02-18 @ 08:24:28
URL: http://edaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Har du blogg?:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0